Hann tyvärr inte drickas. Skulle vara superb till pizza. Dekanteras med fördel — 11 years ago
Kan vara en av världens Zinfor. Syltigheten som är vanlig för billigare Zinfor är här balanserad med syra och kraft från tanniner. Rekommenderas!! — 12 years ago
Kan vara det godaste Riesling jag druckit, eller så är jag "färgad" av att det serverades som vin till förrätten på min bröllopsmiddag... För ett år sedan på restaurang Aqvavit i New York! — 13 years ago
Mycket gott för att vara Pinot noir — 11 years ago
Reafynd! Tillsammans med en klassisk räkcocktail gjorde sig detta utmärkt. Inte FÖR sött, inte FÖR surt. Bara väldigt lagom! Kanske lite för blommigt och fläderaktigt och saknar den där smörsmaken om man vill vara petig. — 11 years ago
Gott och mkt prisvärt för att vara Zinfandel. 81:- — 12 years ago
AvH. Mycket bra för att vara rosé. Drack parallellt med M de Minuty till shogayaki. Pittnauer mycket godare, mer ett riktigt vin. — 11 years ago
Kan vara det mest prisvärda vinet jag provat. Bra såväl till kött som smakrik ost. — 11 years ago
Torkad frukt och läder, fyllig och god i smaken som bara en shiraz kan vara — 12 years ago
Marcus Kjellström
Så mkt Syrah. Inte ett år till det ska vara så här!
— 10 years ago